crawl, toddle, walk, run....

Cara-cara membuat blog

Haaaaa...assalamualaikum semua. apa habaq? Lame dah x update blog...rindu plak rasenye nak menulis walaupon ayat merepek macam hape...hehehehe...

Nah! tajuk kat atas tu...mesti korang pikir aku nak tunjuk cara buat blog kan? Haaaa...jgn tertipu. Bukan aku nak tunjuk ajar korang buat blog tapi nak korang ajar and tunjuk aku buat blog. Korang tengok lah blog aku ni....tak terurus. Kalau invite org suruh follow blog aku pon walaupon aku letak cerite HOT mustahil org nak bace...kan?? Kadang-kadang jeles jugak tengok blog orang lain...organised. Senang nak bace...details kat tepi tu pon banyak. meriah....aku punye...HAMPEH!!

Hari ni aku baru switch dari blogger profile aku ke google+profile.... Aku nak ade dua-dua...korang tau x cmne? Aku bace kat google tu, kite just boleh guna satu je...ke cmne? Tp aku tengok kat blog huseinrider.blogspot.com ni dia ok je taruk dua2....Plsssss....sesape yg tau tu cepat2 inbox aku ye...hehehe....tq tq tq
Share:

No comments:

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat, ulasan, komen, pandangan dan segala bentuk penulisan adalah dari saya sendiri dan tidak berniat untuk merosakkan reputasi, imej dan nama baik sesetengah pihak.

Pandangan dan ulasan adalah jujur demi meningkatkan mutu dan kualiti sesetengah pihak bagi pandangan peribadi saya.

Dan pendapat penulis tidak semestinya kekal.

~Firdaus Khalid~

Contact Us

Name

Email *

Message *