crawl, toddle, walk, run....

Hari Bahagia Nasriq Baharom!!

Hi salam semua...dah pukul 12.37 malam dah ni haaa tp tetap nak update blog.hehehe...tetibe rajin. Semenjak minum produk CCPP ni badan cergas and boleh stay up sampai malam...and sambil2 minum tu, aku gak jual bende ni...so sape nak order boleh la pm ye....hehehhe (promote!)

Actually post kali ni bukan la nak promote produk...tp nak cerite cket ape KES harini.... Hari ni telah berlangsung lah sudah perkahwinan seorang bekas pemain pertahanan selangor iaitu Moh Nasriq Bin Baharom dengan kekasih hati beliau Siti Nadia Binti Che Hassan....

Haaa perkahwinan yang berlangsung dgn meriah ni diadakan pada hari ni la 8Mac2014 bertempat di Dewan Dato Ahmad Razali Kapar Klang. Malangnya aku ngn family td sampai lambat kt kenduri tu...sampai2 je dorang dah bersanding...seb baik sempat bergambar...

Gambar ikhsan paktam aku...hp aku hp cikai je...agagaga

Nasriq yang lahir pada 8 february 1987 ini telah mengenakan sepasang sut bewarna hitam, manakala isterinya mengenakan gaun putih....(feeling wartawan)..hahahahaha...

Apepun, aku and family doakan korang bahagia sehingga ke akhir hayat dan semoga ko sukses dalam sukan bola sepak. Dan aku harap sepupu aku sorang ni dapat la tersenarai semula dalam skuad kebangsaan sebagai pemain utama...

Ok, cerita dah habis...nak tdo...selamat malam..

Share:

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat, ulasan, komen, pandangan dan segala bentuk penulisan adalah dari saya sendiri dan tidak berniat untuk merosakkan reputasi, imej dan nama baik sesetengah pihak.

Pandangan dan ulasan adalah jujur demi meningkatkan mutu dan kualiti sesetengah pihak bagi pandangan peribadi saya.

Dan pendapat penulis tidak semestinya kekal.

~Firdaus Khalid~

Contact Us

Name

Email *

Message *