crawl, toddle, walk, run....

menuju ke puncak kasih....a.k.a BROGA

Haaiishh...satu ari ni dah 2 entry aku buat...gempaq x?nmpk x keriuhan aku?hahaha...sblm aku terlupe better aku tulis sume2 ni... Nak citer sbnrnye yg kitorg sudah menjejakkan kaki ke broga..ko ado??tetibe berlagak...

Sbnrnye sblm kitorg plan pi broga, kitorg plan pi taman negara...malangnye xd sambutan...brp kerat je nak.so cancel....last skali pilih la broga... Time plan tu, dorg pon mencanang la cerite buat iklan sane cni ajak org lain lagi...tp hampeh...xpe la mungkin dorg BZ. Time tu yg kompom, aku, papa n pijon....kitorg pk, lantak la dorg,xnk udah...wp ber3 tapi tetap pegi...pastu kitorg pujuk saril, aboh. haziq pon seb baik nak join....lagipon yang membuatkan bnde ni jadi sbb kebetulan, pijon ade hal kt kl ari jumaat...dia lepak umah aku start kamis tu. 

Pijon dtg kl ari kamis ptg. di sbbkan xd tmpat nak lepak aku ajak la dia dtg opis aku...sbb aku balik lambt aritu. jumat mlm, amat dtg anto pijon kat umah aku...smbil smbang ngn amat tetibe dia nak balik.ade hal dia kate...xdpt la nak ajak dia pi broga. mlm sblm pi broga aku n pijon smpat la tdo...

Pastu pukul 3 lebey papa kol.dia da smpay ngn aboh kat bwh umah aku...aku sempat la mandi. Ko mandi x pijon??haha...pastu gerak la pi stesen petronas.ingtkan ape upenye dorg nak amik saril...aku mcm wow...surprise.tetibe. Haziq plak dah smpay dia tggu kat tpi hgway...so dua kete la jadinye. 

Smpay je broga bapak sejuk...tahan je kencing sbb xd toilet.naik tu bkn tau diam, tau la bile dah jumpe geng ramai2..gelak sakan xhingat dunia...padahal dah la gelap, xnmpak jalan,org plak ramai mcm perhmpunan haram...tp gelak tetap gelak...hahaha...

Last skali smpay la puncak tu...dgn selautan manusianye...mule2 konon nak pi lagi tggi lagi jauh, smpy je kat ctu org dah penuh kat ats tu....dah kene patah balik. Pastu bile dah jumpe tmpat lending mule la seko2 bukak citer...sume bnde la nak cerite...

Balik tu mmg klakar...saril ngn papa asik tergelincir je.hahahahhaa...pastu gelak mcm nak mati. Turun je bukit tu kitorg lepak la mkn sarapan kat sentul....emmm lame giler xlepak kedai mkn ramai2 cmni. Pastu dah pukul 12mcm tu kitorg pon berpisah la balik umah....sgt2 sronok wp penat kaw2...

Ni nak share gmbr2 broga...hehehe

1st gambar

2nd gambar...ni la tmpat lepak dr subuh smpai terang
Ni dah nak turun sbnrnye tp smpat lagi posing...hehehe
Gmbr yg menunjukkan muke aku letih...haha


Share:

No comments:

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat, ulasan, komen, pandangan dan segala bentuk penulisan adalah dari saya sendiri dan tidak berniat untuk merosakkan reputasi, imej dan nama baik sesetengah pihak.

Pandangan dan ulasan adalah jujur demi meningkatkan mutu dan kualiti sesetengah pihak bagi pandangan peribadi saya.

Dan pendapat penulis tidak semestinya kekal.

~Firdaus Khalid~

Contact Us

Name

Email *

Message *