crawl, toddle, walk, run....

Kelab 30 an???


Wahai kawan2 aku yg lahir same taun ngn aku 1988...korg prasan x yg kite ni lagi 6taun dah nak msuk klab umo 30 taun??tgk angke 6taun tu mmg la rse cm lame...tp pejam celik pejam celik kejap je kowt...
Haaisshh...umo da 24,tp xrase cm 24..rse baru je masuk 4taun.heheh.... Skang yg ade dlm otk aku ialah,i have to change...kdg2 org ckp jd diri sendiri je.xyah hipokrit,...tp klu umo dah cenggini still xnk berubah n buat je ape yg kite suke n pk btol,payah gk... Evryone must look at their future...so,jgn kat takuk lame dah.ubah la mne2 yg ptot..biar kite ni hidup di sgani dan di hormati bukan di caci n di perlekhkan...ni pndpt aku la...tp trpulang la kt org laen. Apepon nak brubh tu mmg susah n liat..lagi2 aku ni ha yg mmg ade pnyakit 'M' yg mmg xsmbuh2 lgi neh...haha...tp aku try la...stiap ari kne psan kat diri aku ni yg aku msti brubah...
Aaaaaaaaarrrrgghhh.....xnk tuaaa..............!!!!!!
Share:

8 comments:

Unknown said...

24 tahun..err tua nye :P

allyarifff said...

cepat2 lah kahwin. hihi :)

Firdaus® said...

adeh2...tak sanggup la rasanya..tapi nak buat mcmane..kena hadapi juga..arghh~~~entry ni membuatkan aku utk tidak alpa di dunia..hehehe..nice entry..

btw do follow my blog =)

Firdaus Khalid said...

hahaha...blom ade jodoh lagi...

Firdaus Khalid said...

thanx...ok da follow.hehe

Syira Rara said...

hahaha..semua akan akan lalui masa tua..(^_^)..sy baru follow ur blog..kalau rajin singgah la blog sy..kalau sudi follow..blh share byk cerita nnt (^_^)

sobri yaacob said...

ha..ha.. org ckap lg tua lg bpengalaman :DD

|ardani| said...

xpe...lum 40 lg..hahaha

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat, ulasan, komen, pandangan dan segala bentuk penulisan adalah dari saya sendiri dan tidak berniat untuk merosakkan reputasi, imej dan nama baik sesetengah pihak.

Pandangan dan ulasan adalah jujur demi meningkatkan mutu dan kualiti sesetengah pihak bagi pandangan peribadi saya.

Dan pendapat penulis tidak semestinya kekal.

~Firdaus Khalid~

Contact Us

Name

Email *

Message *