crawl, toddle, walk, run....

Result interview PKNS (Sambungan zaman tok kadok)

Hahahahaha pakbong is back! kejap je...pagi tadi baru je buat 1st post, ni dah muncul post ke2. Nampak x tengah rajin?? haha...

Tak...td saje usha post lame tetibe mcm nak sambung balik post tu. Pasal result interview kat PKNS tu. (klik sini untuk previous cerite http://iampakbong.blogspot.my/2015/04/interview-pertama-untuk-2015-pkns-re.html) Ok... kan aku pi interview 25Mar2015 kan? esoknye tu dah dpt result...dorang setuju amik aku. mmg seronok habis lah. sbb xsangke se tak pandai-tak pandai aku ni, ade gak org nmpak kehebatan aku. tapi celah mane kehebatan tu? aku pon musykil...hahaha..

Tp mmg nampak brader yg interview aku tu mcm dah berminat nak ambik aku... Pastu lepas aku review sume benefit, pro and cons, mintak pendapat kak anne, family and after buat solat istikharah, aku decided to not accept this job. Offer mmg masyuk laa.. tapi jauh ke shah alam. sewa umah lagi, transport sbb xd lrt. pastu keje sabtu. walaupon time tu aku dah tensyen xnak keje kat pldt, tp mmm terpakse la. sbb aku xnak la merisiko kan diri aku kan...kos besar kot.

Lagi satu, sbnrnye aku request 3500 tp dia bg kurang. hahahaha siot. Tp better dari pldt la. and ofkos aku choose to stay kat pldt sbb cikdin counter offer. hehehe...



So pada 31/3/2015 tu tarikh aku email pkns utk x accept offer dorang. Ok tu je...bye
Share:

No comments:

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat, ulasan, komen, pandangan dan segala bentuk penulisan adalah dari saya sendiri dan tidak berniat untuk merosakkan reputasi, imej dan nama baik sesetengah pihak.

Pandangan dan ulasan adalah jujur demi meningkatkan mutu dan kualiti sesetengah pihak bagi pandangan peribadi saya.

Dan pendapat penulis tidak semestinya kekal.

~Firdaus Khalid~

Contact Us

Name

Email *

Message *