crawl, toddle, walk, run....

KAMI ARTIS NASYID??!!





Terima kasih lah kepada kawan2 yang menyokong kumpulan nasyid kami…Al-Marwan sehingga brjaya melayakkan diri ke peringkat final…walauPON dapat no5 dari 5group.hahahahahahaha…memang malu giler. Aku rase kitorang dh wat yang terbaik..nak cakap sore xsedap…isyy sume sedap kot.aku rase juri tu tah camne tah bole bagi kitorang no5…klu no4 aku leh terime lagi.ni nombor last.aku memang xpuas hati tol. Padahal ade group tut tu lagi la…sore macam tersepit jer…pitching ke laut…tapi group kitorang gak yang kalah. Tapi xpe lah..at least dapat masuk final and naikkan name fakulti akaun.huhu…





Sonok gak la practice ngan member2…dah macam practice untuk konsert amal jer.hahahha… Sebenonyer…nak pilih nyanyi lagu ape tu punye la payah. Aku suggest lagu duhai bonda ngan damai.tapi dorang xnak duhai bonda…sebab tinggi kaw2.damai tu sume setuju…so ok la. Satu lgi lagu budimu Rasullullah. Kitorang bawak la lagu tuh time semi…n final pon kene bawak lagu same… walaupon kalah and bengang tapi nak wat camner..juz boleh bengang jer la. Yang penting…aku suke ‘hadiah’ dia. Aku macam nak cakap kt penganjur tu ,yang lepas ni xpayah la nak bungkus gune kotak2….hulur jer air mirinda ngan jajan tam tam seposen dia tu kat kitorang time atas pentas…kan senang. Xpayah la nak letak dalam kotak….thanx EAC…



Kepada kwn2 yang datang…pada 26Mac time semi and 27hb time final…Fadh, Suzie, Kak long, Mona, Oren, Najibah, Jannah, Athirah, Peter, Abu, Azmi, Faizal, Sue, Lia, Jaja, Airie, Zarep Mez, Yaya Zarep, Bo…dan lain2 banyak2 terima kasih. Kebun, Aku, Ketat, Hassan, Nazi, Najib, Baem, Poei, Angah, and Adam…good job! Nnti ade peluang, kite cube lagi.,…bye..jumpe lagi!!



Share:

No comments:

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat, ulasan, komen, pandangan dan segala bentuk penulisan adalah dari saya sendiri dan tidak berniat untuk merosakkan reputasi, imej dan nama baik sesetengah pihak.

Pandangan dan ulasan adalah jujur demi meningkatkan mutu dan kualiti sesetengah pihak bagi pandangan peribadi saya.

Dan pendapat penulis tidak semestinya kekal.

~Firdaus Khalid~

Contact Us

Name

Email *

Message *