crawl, toddle, walk, run....

The new challenges in 2011...

skang umo aku dah 23 taun walaupon belum msuk bln6 lagi. And selame 23 taun ni la byk gler dugaan, kenangn pahit n mnis spnjang hidup aku. tapi tu sume dah lepas...and aku bersyukur Tuhan pnjangkan umo aku and sesusah mane pon hdp aku, aku skang dah berada dalam taun 2011, taun yg mcabar la bg aku. aku hepi still dapat bersama family aku yg paling aku sayang, dia yg aku cinta n membr2 sume la. sbb ape taun 2011 aku ckp mcabar??? sbb aku pk byk lagi bnde yg blum aku setelkn.umo da tua tp prangai aku, pemikiran still blum matang lg....pk nak sronok jer. and byk lagi harapan n matlamat aku yg aku belum capai lgi. aku arap taun 2011 ni sume yg aku nak, akhirnye aku dpt jugak.amin......
Share:

2 comments:

Syed Riduwan Al-Edrus said...

hahhaha
banyak yg perlu dimatlamatkan selamatkan

Saidatulhusna Sabadri said...

amin.........

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat, ulasan, komen, pandangan dan segala bentuk penulisan adalah dari saya sendiri dan tidak berniat untuk merosakkan reputasi, imej dan nama baik sesetengah pihak.

Pandangan dan ulasan adalah jujur demi meningkatkan mutu dan kualiti sesetengah pihak bagi pandangan peribadi saya.

Dan pendapat penulis tidak semestinya kekal.

~Firdaus Khalid~

Contact Us

Name

Email *

Message *